Nemokama pagalba: +37063630664 Darbo laikas (12.00 - 16.00)

TURITE BĖDŲ SU VANDENS UŽSILAIKYMU?

SPRENDIMAS

Taisyklės ir sąlygos

1. Sąvokos

Šių pardavimo Taisyklių ir Sąlygų tikslais: Sensilab reiškia Sensilab d.o.o.

Pirkėjas reiškia bet kurį asmenį ar organizaciją, pateikiančią užsakymą produktams ("Užsakyti") arba paslaugoms su Sensilab d.o.o. Užsakyti produktai - pirkėjo užsakyme pateikti ir užsakyti produktai iš Sensilab. Pateikiant užsakymą pirkėjas pritaria ir sutinka su Sensilab standartinėmis pardavimo Taisyklėmis ir Sąlygomis. Pirkėjui pateikiant užsakymą Sensilab, tai reiškia, kad Pirkėjas visiškai sutinka su šiomis sąlygomis. Kai Sensilab ir pirkėjas sudaro sutartį, tokiai sutarčiai taikomos šios Taisyklės ir Sąlygos. Šios Taisyklės ir Sąlygos taip pat taikomos bet kokiems vėlesniems pirkėjo žodiniams užsakymams. Bet kuriam užsakymui bet kuriuo metu jokios Pirkėjo sąlygos netaikomos. Pirkėjo pateiktas užsakymas laikomas priimtu tik tada, kai Sensilab išduoda raštišką patvirtinimą apie pavedimą arba, kai Sensilab pateikia produktus Pirkėjui.

2. Pristatymas

Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Sensilab neatsako už nuostolius ar žalą dėl pavėluoto pristatymo. Pirkėjas privalo apmokėti pateikto užsakymo pristatymo išlaidas Sensilab įmonei. Jei Pirkėjas pateikia užsakymą, kurio vertė didesnė arba lygi 40 € (minimali užsakymo vertė), tada Sensilab turi padengti pristatymo išlaidas. Tačiau, jei užsakymo vertė yra mažesnė už minimalią užsakymo sumą (40 €), tada Sensilab ima standartinį pristatymo mokestį iš Pirkėjo - 3,50 € + prekių kaina. Pristatymas bus įvykdytas Sensilab arba kurjerio, užsakymas bus pristatytas internetinėje užsakymo formoje Pirkėjo nurodytu adresu. Nuo to momento, kai užsakyti produktai yra išsiunčiami, rizika yra perduodama Pirkėjui ir jis privalo priimti užsakytus produktus iš pristatymo transporto priemonės ar kurjerio.

Pirkėjas ir Sensilab užsakymo pateikimo metu sutaria dėl užsakymo pristatymo vietos, tačiau ji įsigalioja tik tuo atveju, kai Sensilab išduoda raštišką užsakymo patvirtinimą arba kurjeris pateikia užsakytus produktus Pirkėjo adresu. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, kurjeris susisiekia su Pirkėju ir pateikia pranešimą apie bandymą pristatyti. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, Pirkėjas turi sumokėti papildomą mokestį už pakartotinį pristatymą. Sensilab deda visas pastangas, kad užsakytos prekės būtų pristatytos sutartyje nurodytu laiku ir vietoje, tačiau Sensilab neatsako už tai, jei užsakymo nepavyksta pristatyti dėl tam tikrų aplinkybių, kurių Sensilab negali kontroliuoti - Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą, taip pat Sensilab nėra laikomas atsakingu dėl pristatymo įvykdymo laiko.

3. Kaina

Visos kainos, kurias Sensilab pateikia Pirkėjui, taikomos konkretiems užsakymams. Sensilab bet kuriuo metu gali keisti savo kainas ir tokiu atveju apie tai pranešti internetinėje parduotuvėje. Užsakytų produktų kainos apima visus mokesčius, muitus, rinkliavas ir PVM. Tai turi sumokėti Pirkėjas užsakymo pateikimo metu, įskaitant visus užsakytų produktų pakuočių, įpakavimo, pristatymo, užsakymo draudimo ir pristatymo, nurodytu adresu, vežimo mokesčius.

4. Apmokėjimo tvarka

Sensilab kiekvienu atskiru atveju gali pateikti užsakytus produktus dalimis, kaip to reikalauja Pirkėjas. Pirkėjas privalo sumokėti už užsakymą pagal mokėjimo sąlygas, kurias Sensilab nustatė ir nurodė internetinėje parduotuvėje. Apmokėjimo laikas yra bet kokios sutarties ar susitarimo tarp Sensilab ir Pirkėjo esmė. Jei Pirkėjas neatlieka jokių mokėjimų Sensilab įmonei, Sensilab pasilieka teisę užsakymus atšaukti.

5. Nuosavybės teisė

Visų užsakytų produktų nuosavybės teisės iš Sensilab Pirkėjui perduodamos pristatant prekes Pirkėjo nurodytu pristatymo adresu.

6. Pretenzijos ir skundai

Pirkėjas yra vienintelis atsakingas asmuo, turintis informuoti Sensilab apie bet kokius sugadintus užsakytus gaminius arba jų kiekio trūkumą. Pirkėjas turi informuoti Sensilab apie tokius sugadintus užsakytus gaminius arba jų kiekio trūkumą per 3 darbo dienas nuo užsakytų produktų gavimo, kuris nurodytas, kaip po pristatymo įvykdymo. Pirkėjas turi susisiekti su Sensilab dėl bet kokios žalos ar produktų trūkumo šiuo el. pašto adresu: info@slimjoy.lt. Pasibaigus 3 darbo dienų laikotarpiui po pristatymo, Pirkėjas negali pateikti skundų ar pretenzijų dėl užsakytų produktų kokybės ar kiekio.

6.1. Neteisminis ginčo sprendimas

Pagal teisinius standartus Sensilab nepripažįsta jokio sutarties dalyvio neteisminio nutarimo, kuriuos vartotojas gali inicijuoti pagal neteisminį nutarimą dėl vartotojų ginčų (Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimas ne teismo tvarka (toliau: ZlsRPS)), kaip kompetentingo vartotojų ginčams spręsti.

Jei Pirkėjas/Vartotojas nėra patenkintas ginčo sprendimu, jis gali pateikti prašymą (pagal ZlsRPS) dėl konkrečios neteisminės vartotojų ginčų sprendimo procedūros inicijavimo per Europos ginčų sprendimo internetu platformą (ODR ). Pagal ZlsRPS, Sensilab pateikia nuorodą į Europos ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&a mp;lng=SI

Pirkėjas gali nuspręsti pateikti ieškinį kompetentingam teismui pagal nuolatinę gyvenamąją vietą.

7. Grąžinimo tvarka

Užsakytus produktus Pirkėjas gali grąžinti dėl defektų/nepasitenkinimo gaminiu ar pakuote ir atgauti pinigus tik tada, kai Sensilab sutinka raštu. Pirkėjas privalo naudoti produktus griežtai pagal pateiktas instrukcijas prieš pareikšdamas nepasitenkinimą minėtais produktais. Sensilab turi priimti Pirkėjo grąžinamus gaminius/pakuotes ir su jais susijusias užsakymo sąskaitas, jei Pirkėjas dėl kokių nors priežasčių yra nepatenkintas produktu. Sensilab pasitenkinimo garantija galioja 30 dienų nuo produkto gavimo. Visgi Sensilab nori užtikrinti ateities klientų pasitenkinimą, todėl prieš grąžindamas prekes Pirkėjas turi pateikti tariamų defektų turinčių produktų priežastis tam, kad būtų galima vykdyti papildomą tyrimą Sensilab. Pirkėjas šiuos defektus turinčius produktus siunčia originalioje pakuotėje ir pridėdamas užsakymo sąskaitas Sensilab kokybės užtikrinimo departamentui, įsikūrusiam Slovėnijoje, kad būtų galima atlikti tinkamą tyrimą. Grąžinimo paketas turi būti adresuotas: SlimJOY c/o Sensilab d.o.o., Obrtna cona Logatec 7, 1370 Logatec, Slovėnija. Sensilab turi nustatyti defektą ir pranešti apie tai Pirkėjui bei pasirūpinti, jog Pirkėjas gautų pakaitinius produktus arba kreditą naujiems pirkiniams arba grąžinti pinigus pagal Pirkėjo reikalavimus. Grąžinimai bus įvykdyti per 20 darbo dienų.

8. Pasitenkinimo garantija

Sensilab garantuoja, kad visi užsakyti produktai yra pateikiami patenkinamos kokybės, tinkamos naudoti būsenos ir neturi jokių defektų susijusių su medžiagomis, dizainu ar apdaila.

Jei pirkėjas (pirkėjas) nėra patenkintas pirkiniu, prekiautojas jam grąžins pinigus už prekes (be siuntimo išlaidų) per 30 dienų nuo prekių gavimo. Vienintelė suma, kurią vartotojas turės padengti pats (ir taip pat jam nebus grąžinta) - prekių siuntimo išlaidos.

Pasitenkinimo garantija galioja 30 dienų nuo pirkimo datos, produktams, kurie yra vartojami vieno asmens pagal nurodytas instrukcijas. Klientas (pirkėjas) taip pat gali gauti grąžintus pinigus už paketą, skirtą naudoti kelis mėnesius, tačiau produktai, kurių jis dar nenaudojo, turi būti grąžinti nepažeisti prekiautojui jų originalioje pakuotėje ir orginalus jų kiekis, nebent produktai buvo su defektu, prarasti ar jų kiekis sumažėjo be vartotojo įsikišimo. Vartotojas privalo išsiųsti gautą sąskaitą-faktūrą, norimo grąžinti produkto pakuotę (net jei ji ir tuščia) bei el.paštu info@slimjoy.lt išsiųsti nuskenuotą užpildytą specialią grąžinimo formą.

Pasitenkinimo garantijos gali būti prašoma tik pačio vartotojo, pirmuoju asmeniu.

Pirkėjas (vartotojas) negali reikalauti daugiau, nei vieną kartą per metus sugrąžinti pinigus už tą patį produktą. Per vienerius metus vartotojas gali reikalauti iki trijų grąžinimų. Prekiautojas garantuoja, kad produktas nepriekaištingai tarnaus savo tikslams, jei pirkėjas laikysis nvartojimo nurodymų, ir tai yra pagrindas vykdant garantiją dėl pasitenkinimo.

Pardavėjas grąžins pirkimo kainą ne vėliau kaip per 30 dienų į banko sąskaitą, kuri nurodoma vartotojo prašyme. Jei Sensilab priima Pirkėjo pretenziją dėl gaminių su defektais ir tariasi dėl jų grąžinimo, bendra atsakomybė turėtų apsiriboti produktų pakeitimu naujais ar kitokio susitarimo, pagrįsto užsakytų produktų bendra verte. Atsiskaitymo būdas bus vykdomas Sensilab nuožiūra ir jokie trečiųjų šalių reikalavimai nebus įgyvendinami bet kuriuo metu.

Pirkėjas užtikrina, kad jis yra įgaliotas užsakyti ir įsigyti produktus iš Sensilab. Pirkėjas taip pat garantuoja, kad jis saugo užsakytus produktus pagal priimtus reikalavimus jų laikymui ir nedelsdamas sunaikins bet kokį užsakytą produktą(-us) pasibaigus šio(-ių) produkto(-ų) galiojimo laikui. Pirkėjas įsipareigoja niekada nekelti pavojaus saugumui tų, kurie naudoja užsakytus produktus.

9. Atsakomybė

Bendras Sensilab įsipareigojimas sutartyje, žalos atlyginimas, neteisinga informacija ar visa kita, kas susiję su sutarties Pirkėjui vykdymu, apsiriboja produkto vertės atlyginimu.

10. Kompensacija

Jeigu Pirkėjas naudoja užsakytus Produktus tokiu būdu, kuris tiesiogiai pažeidžia šias sąlygas arba pažeidžia galiojančius teisės aktus ir dėl kurio trečiosios šalys imasi veiksmų prieš Sensilab, Pirkėjas atlygina žalą ir nelaiko Sensilab bei kiekvieno iš Sensilab pareigūnų, direktorių, darbuotojų ir agentų atsakingu dėl bet kokių nuostolių, reikalavimų, pretenzijų, žalos atlyginimo, pelno praradimo, teisinių išlaidų (įskaitant pasekminius nuostolius ir pelno praradimą, pagrįstas teisines išlaidas ir kitas išlaidas) ir tiesiogiai ar netiesiogiai patirtų ar užtrauktų nuostolių.

11. Nenumatytos aplinkybės

Sensilab nėra atsakingas už bet kokį savo įsipareigojimų nesilaikymą arba uždelstą vykdymą tuo atveju, kai toks nevykdymas ar atidėjimas yra dėl priežasčių, kurių Sensilab negali kontroliuoti, įskaitant, bet neapsiribojant, Dievo veikimą, karą, streikus ar darbo ginčus, embargą, vyriausybės įsakymus ar bet kokius kitus Force Majeure įvykius.

12. Atšaukimas

Jei po užsakymo pateikimo Pirkėjas užsakymą atšaukia, Sensilab stengiasi sustabdyti prekių siuntimą. Jei prekės jau išsiųstos, Pirkėjas gali išsiųsti prekes atgal į Sensilab sandėlį. Visgi, tokiu atveju, Pirkėjas turi atlyginti kurjeriui už minėtą pristatymą, o likusi suma turi būti tinkamai grąžinta Pirkėjui. Šis nurodymas neturi apriboti jokių kitų teisių, kurios paminėtos šiose, su Pardavimu susijusiose, Taisyklėse ir Sąlygose.

13. Produkto atšaukimas ir pranešimai dėl pašalinio efekto

Jei patiriama nepageidaujama reakcija į užsakytą produktą, Pirkėjas privalo užtikrinti tokius veiksmus:

a) Pirkėjas nustoja vartoti užsakytą gaminį ir nedelsdamas praneša Sensilab kokybės tarnybai apie bet kokią nepageidaujamą reakciją ar įtariamą nepageidaujamą reakciją bei pateikia atitinkamą informaciją apie nepageidaujamą reakciją, kad Sensilab galėtų pateikti ataskaitą ir pranešti atitinkamoms reguliavimo institucijoms;

b) Pirkėjas užtikrina, kad bet kuris kitas asmuo, kuris suvartojo užsakytus gaminius, taip pat praneštų Sensilab, kaip nurodyta (a) punkte, faktinės ar įtariamos nepageidaujamos reakcijos atveju;

c) Neigiamos reakcijos atveju Pirkėjas ir (arba) vartotojas grąžina atitinkamus užsakytus produktus atgal į Sensilab;

Pirkėjas bet kuriuo metu bendradarbiaus su Sensilab, stebėdamas užsakytų produktų saugą ir veikimą bei atšaukdamas visus užsakytus gaminius.

14. Bendra

Raštiškas pranešimas turi būti reikalaujamas arba leidimas duotas iš abiejų šalių, patvirtinantis šias Taisykles ir Sąlygas, taikomas pardavimams, kaip esminė sąlyga bet kokiems ryšiams (perduodamas raštu ir adresuotas į registruotą verslo vietą arba buveinę arba kitu adresu, apie kurį atitinkamu metu pagal šią nuostatą buvo pranešta antrajai šaliai).

Jei kuri nors šių Taisyklių ir Sąlygų nuostata laikoma kokiu nors teismo ar kitos kompetentingos institucijos negaliojančia ar negalima įvykdyti pilnai ar iš dalies, tai neturi įtakos kitų šių Verslo sąlygų nuostatoms.

Šios Pardavimo sąlygos ir visos sutartys yra reglamentuojamos ir aiškinamos pagal Slovėnijos įstatymus, o Pirkėjas sutinka paklusti netiesioginei Slovėnijos teismų jurisdikcijai.

15. Duomanų apsauga

Pirkėjas žino ir sutinka, kad:

Sensilab gali perduoti informaciją apie Pirkėją savo bankininkams/finansininkams, norėdamas teikti paslaugas bei šiais tikslais:

  1. Suteikti kredito informaciją agentūroms;
  2. Sensilab interesų apsauga. Sensilab pateikia Pirkėjui išsamią informaciją apie savo bankininkus/finansininkus ir bet kurias kredito ataskaitų agentūras, kurios buvo naudojamos, pagal pareikalavimą.

Sensilab d.o.o.
Sensilab S.A.
Verovškova ulica 55a, Ljubljana, Slovenija
Tax Code: 2113732000
VAT ID: 291 5435 91